torek, 28. maj 2013

GLASBENA REVIJA V MARIBORU


 
V ponedeljek, 27. maja, so naši pevci nastopali na velikem odru Unionske dvorane v Mariboru. Pevski zbor je predstavljal  šolo na Državni glasbeni reviji - Zapojmo, zaigrajmo, zaplešimo. Učenci so se skupaj z učiteljicama odpeljali z vlakom na Štajersko, kjer so doživeli veliko lepih trenutkov. Na odru so zapeli dve pesmici, Muzikantska in Na planincah luštno biti. Poleg petja so uživali ob plesu in dobri hrani ter zasluženem sladoledu.

Kaj so o ponedeljkovem doživetju povedali nastopajoči pevci?
Aleš: V ponedeljek, 27.5.2013, smo se odpravili z  vlakom v Maribor. Najprej smo malicali. potem smo se odpravili v dvorano, kjer je bila glasbena revija. Tam so bili razni nastopi. Po tistih nastopih, smo nastopili mi. Zapeli smo Na planincah luštno biti. In še eno pesem. Po nastopu je sledilo kosilo in ples. Nekateri smo pili kapučino. Po zabavi smo se z vlakom, odpeljali nazaj v Krško. 
Petra: Vozili smo se z vlakom in smo peli. Jedli smo dobro kosilo. Pod Pohorjem smo plesali.
Bequir: V ponedeljek smo se peljali z vlakom v Maribor. Tam smo peli. Zapeli smo dve pesmici. Gledalci so ploskali. Po nastopu smo šli na kosilo, sladoled in ples. Bilo je veselo in lepo.
Ana: Šli smo z vlakom. Tam smo peli s pevskim zborom. Bilo mi je lepo.
Pija: Lepo mi je bilo, ko smo šli na sladoled.
Anja: Včeraj smo bili v Mariboru. Bilo je super! Nastopali smo na odru, zapeli smo dve pesmici, Na planincah luštno biti in Muzikantsko. Peljali smo se z vlakom. Šli smo na sladoled. Jaz sem vzela lučko Planica. Za kosilo smo jedli meso, krompir, riž in omako. Z nami sta bili učiteljici Tjaša in Lucija. Ko smo šli domov smo se igrali "tiho mašo", plesali in peli smo. Šli smo na Zlato lisico, tam kjer smuča Tina Maze.
Jasminka: Na pevski reviji v Mariboru smo bili: Aleš, Petra, Maruša, Arlind, Anja, Pija, Ana, Bequir in jaz. Všeč mi je bilo, ko smo se peljali z vlakom. Šli smo na sladoled. Veliko smo jedli in pili ter plesali. Z Marušo sva se hecali.
Maruša: Šli smo v Maribor na pevsko revijo. Plesali smo in se zabavali. Všeč mi je bilo, ko smo plesali, peli in se peljali z vlakom.
Arlind: Bili smo tam, kjer smuča Tina Maze. Pod velikim šotorom smo plesali Nosa, nosa in jedli kosilo. Jedli smo tudi sladoled.
                                                                                                                            Zapisala: L. N.     

5 komentarjev:

  1. Všeč mi je bilo ko smo se peljali z vlakom in ko smo peli.Petra

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo sem vesela, da sta šli zraven učiteljica Tjaša in učiteljica Lucija.To je bil moj najlepši dan v mojem življenju. Maruša Brili

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz bi še šla na pevsko revijo v Maribor z učiteljico Lucijo zato, ker mi je prijazna. Jasminka

    OdgovoriIzbriši