četrtek, 23. maj 2013


IZOLA 4. DAN

Danes smo bili na bazenu. Kopali smo se. V šoli v naravi mi je bilo zelo všeč.
Mateja, PPVI 4

Danes smo telovadili. Kupila sem si žogico, ker sem bila pridna.
Betka, PPVI

Danes smo plesali Gangam Style. Bilo mi je zelo všeč. Veliko smo hodili na sprehode in se kopali.
Petra, PPVI

Zelo mi je bilo všeč, ko smo se tunkali in skakali. Pa ko smo Pavla špricali. Šli smo na sladoled.
Kristjan, PPVI

Danes smo zjutraj tekli kros. Potem smo imeli zajtrk. Po kosilu smo se oblekli v kopalke ter šli plavat. Po plavanju smo šli na sladoled.  Sprehajali smo se po Izoli. Potem je bila večerja, sedaj plešemo.
Aleš, PPVI

Zelo mi je bilo fajn v Izoli.
Rok, PPVI 6

Mi je bilo všeč, ko smo šli plavat. Pa ko smo šli z ladjo. Pa tudi, ko smo šli na sprehod.
Bequir, PPVI 5

Dodali smo slike zadnjega dne v Izoli.

Lep pozdrav vsem, kmalu se vidimo :)

 


Ni komentarjev:

Objavite komentar