sreda, 22. maj 2013

REGISKO TEKMOVANJE V ATLETIKI


V torek, 22.5.2013 smo bili na atletskem tekmovanju v Brežicah. Bilo je super! Jaz sem imela skok v daljino,  najdaljši skok sem imela 2,55m. Dobila sem srebrno medaljo, ker  sem bila druga. Drugi so dobili tudi medalje drugače smo pa dobili velik pokal,  ker smo zmagali kot ekipa.  Z nami sta šla učiteljica Tjaša in učitelj Miran. Še bi šla na tekmovanja.
Anja Bosina 
 

Na  tekmovanju je bilo lepo. Žal nisem zmagala, sem se pa trudila, da bi zmagala ampak ni šlo, ker so me punce iz druge šole prehitele in so me noge bolele. Ta dan so šli moji sošolci v mestni muzej v Krško. Škoda, da z Anjo nisva šli z njimi, saj sem vedela, da  je bilo tam lepo. Oni so bili srečkoviči, ker so šli na sladoled. To je bilo včeraj  21.5 v torek. Dobili smo skupinski pokal. Ne vem  zakaj je to tekmovanje bilo ravno včeraj. Včerajšnjega  dne nisem bila ravno vesela, kajti mučila sem se s tekom, ki mi ni najboljša telovadba. Tek je bil res najbolj dolgočasen. Tekala sem na 300 metrov.
Jasminka

Ni komentarjev:

Objavite komentar