sreda, 15. maj 2013

Župan Miran Stanko na obisku

 Več fotografijsi poglejte tukaj:  OBISK ŽUPANA

Danes  smo  imeli  obisk  gospoda  župana  Mirana  Stanka. Z njim  smo  imeli  sestanek  šolske skupnosti v knjižnici. Pogovarjali smo o  bontonu  v  šoli  in  kaj  nam je bilo letos všeč ter kaj bi radi počeli naslednje leto. Jaz sem rekel, da bi imeli novo fasado in asfalt. Jaz bi rad tudi več igral. v razredu rabimo novo tablo in polico za krede.  Župan  Miran Stanko  je dobil  darilo. Dali  smo  mu  okvir iz mozaika in sliko. Skupaj  smo šli na  malico v jedilnico, potem pa v učilnice. Župan nas je obiskal v učilnici in v telovadnici. Imeli  smo  zelo  lepo  in  zanimivo.

TOMAŽ  ZUPANČIČ

Kot predsednik  šolske skupnosti sem vodil sestanek in obisk gospoda Mirana Stanka.Všeč mi je bilo ko je bil naš gost pa ko smo šli pogledat skupaj šolo. Deveti razred je bil na vrtu, osmi pa v tehniški delavnici. PPVI6 je bil na zeliščnem vrtu, pomagat so jim šli tudi PPVI5. Na igralih so bili učenci iz PPVI2. Učenci PPVI3 so delali pikapolonice, učenci PPVI4 so delali sliko drevesa. PPVI1 so v kuhinji pekli žemlje. Učenci 4. in 5. razreda so v računalnici delali matematične naloge na spletu. Učenci 1., 2. in 3. razreda so pisali in se pripravljali za telovadbo.

Matej Perc, predsednik skupnosti učencev šole.

Ni komentarjev:

Objavite komentar