ponedeljek, 03. junij 2013

SPOZNAJMO SE


Zelo mi je bilo všeč, ker sem nastopala. Moja mami me je  prišla gledat. Nastopali smo z rolerji in plesali  gangnam style. Suzana in Denis sta  plesala z rolerjizelo lepo sta nastopala. Če bi jaz znala, bi tudi tako plesala.  Mogoče se mi pa želje uresničijo. Nastopali so še drugi npr. Tilen Artač , Gal Gjurin, Ethnotrip, Simbolični orkester in mi, učenci Osnovne šole doktorja Mihajla Rostoharja Krško.  Alenka  Zupančič  Kozole
Všeč  mi je  bilo,  ko  smo  plesali  gangnam  style. Prišli  so  me  gledati: babica, mama  in  moj  brat  Luka. Tudi  njim  je  bilo  všeč. Meni  so  bili  dobri  kolači, medenjaki  in keksi. Všeč  mi  je  bil  Gal  Gjurin. Marina Stijepović
Prodajali smo pikepolonice, velike vaze, male vaze, verižice, med pa milinike. Smo plesali gangnamstyle. Suzana in Denis sta plesala z rolerji.Tilen Artač je plesu gangnamsyle in zraven pel. Matej Perc je igral harmoniko.  Erion Nasufaj



Ni komentarjev:

Objavite komentar