četrtek, 12. september 2013

Na obisku v Zbirališču odpadkov Kostak


Učenci 4. in 5. razreda smo bili danes na obisku v Spodnjem Starem Gradu, kjer je zbirališče in sortirnica odpadkov. Prišlo je veliko otrok.
Danijel: Najbolj mi je bilo všeč, ko smo plesali. Zanimiv je bil tudi ogled sortirnice. Dobil sem veliko daril.
Martin:  Najbolj  mi  je  bilo  všeč,  ko  je  bager  smeti  dal  v  velik  koš.
Alen:  Ko  smo   plesali. Všeč mi je bil tisti, ki je na odru pel. Na  tovornjaku  ZEOS   smo  igrali  igrice.
Svetlana: Ko  smo  gledali  smeti.  Poznala sem  gospoda Jožeta  Leskovarja, hčerko  Nino. Dobili smo dobro malico. Ples smo otvorili učiteljica Valerija, Svetlana; Saša in  Danijel.
Saša: Najbolj mi je bilo všeč, ko smo plesali račke. Skakali smo v  zrak. Dobila  sem majico.

Več slik:  Fotografije Kostak

Ni komentarjev:

Objavite komentar