četrtek, 12. september 2013

NOVO ŠOLSKO LETO


Na začetku šolskega leta mi je najbolj všeč nov sošolec Amadej, ker je zabaven in se rad heca.
ALEKSANDER, 6.r
Med počitnicami sem brala, se igrala z bratcem Matejem in šla ven. Zadnji dan počitnic sem se igrala zunaj in brala ter šla na računalnik.
V šoli se počutim fenomenalno, srečno in veselo. Komaj čakam prihodnosti, ko se bomo že čisto zares učili do 1000.
JASMINKA, 6. R
V šoli mi je všeč ko imam veliko prijateljev in  prijateljic. Všeč mi je tudi malica in prigrizek. Tudi sem spoznala veliko novih učencev in učenk. Všeč mi je matematika in šport.
MARINA, 7.r
Med počitnicami sem se zelo lepo imel. Zadnji dan je bilo grozno. Zdaj sem žalosten malo. Na Kosovem se imel lepo. Tuki v Sloveniji je lepo, samo ne tako kot tam.
V soli sem se pa lepo imel do sedaj.
ARLIND, 6.r
Ko se je začelo šolsko leto, sem bila zelo vesela. Dobila sem nove sošolce. V šoli se počutim super! Med počitnicami sem bila v Španiji, Franciji in Italiji. Med počitnicami sem brala, šla sem ven, se vozila s kolesom in šla k Jasminki.
ANJA, 6.r
Všeč mi je, da sem spoznal nove prijatelje in ko sem pojedel kosilo. Raje imam počitnice kot šolo.
ERION, 7.r
Ko se je začelo novo šolsko leto sem bila zelo vesela. V šoli se počutim super, zato ker je Jasminka z mano. Med počitnicami me je bilo zelo lepo. In učitelji so zelo dobri. In komaj čakam, da grem v šolo, da vidim Jasminko in Sašo.
MARUŠA, 6.r
V šoli mi je zelo dobro, ker so predmeti dobri. Sošolci so dobri in zabavni in učiteljice so dobre. Zelo mi je všeč in je zelo lepo.  Všeč mi je matematika.
AMADEJ, 6.r
Letos sem zelo žalostna, ker nisem z svojimi bivšimi sošolci, ker ni Silva H. zraven.  Med poukom sva se obmetavala s papirčki, to kar sem jaz napisala je Silvo prebral, to kar je pa on napisal sem pa jaz prebrala.
ALENKA, 7.r

Med počitnicami sem se imel lepo. V Brestanici sem na ribnik šel loviti ribe in če sosedje so nas povabili k večerji. Ko sem bil doma, sem vsako jutro peljal psa na sprehod, kokoši odprl in mojem učetu pmagal stene prebeliti, pokositi, krompir pobirati, drve pripeljati iz hoste in še veliko več. Potem sva s Klemnom igrala nogomet ali košarko. Tudi pri babici sem pomagal nabirati slive za marmelado ali štrudl. Tudi pri sosedih sem sprehajal psa,  če so bili na morju. Bili smo z družino tudi na morju, pri moji drugi babici. Šli smo tudi na bazen v Brestanico.
Ko se je začela šola sem moral spet vstati ob 6. Pozdravil sem svojo sošolce in sem se mpet učiti. Najbolj sem čakal soboto in nedeljo. Ampak je bilo dobro in mogoče bo še naprej dobro in upam da bo kmalu spet tako.
ROK, 7.r

Ni komentarjev:

Objavite komentar