sreda, 09. oktober 2013

POSLIKALI SMO ZID


V četrtek, 3. oktobra 2013, so bili učenci OŠ dr. Mihajla Rostoharja Krško povabljeni v Kremen, kjer se dela nova cesta, ob kateri so sezidali dolgo škarpo, na poslikavanje zida. 
Kaj so povedali učenci?
ALENKA ZUPANČIČ KOZOLE: Mi je bilo zelo všeč, ker smo izbrani učenci naše šole poslikavali zid. Čisto zraven ceste smo slikali.  Kraj se imenuje Kremen. Čopiči so bili debeli in tanki. Imeli smo različne barve. Narisala sem sonce, hišo, pred hišo muco in mavrico. Pri slikanju sem se zelo umazala. Pili smo topel čaj in vodo. Na koncu so nam pripeljali pico. S kombijem smo se odpeljali v šolo. Vsi smo se imeli lepo. Sploh nisem pogrešala šole. Zelo pa so me bolele roke. Lepo smo poslikali zid, še meni so se slike dopadle.
ALEKSANDER OLOVEC: Bilo  je dobro. Risali smo s kredo in s čopiči. Narisal sem avto in ribnik. Imeli smo veliko barv in veliko čopičev. Risali smo Alenka, Svetlana, Ana, Danijel in jaz. Pomagal in svetoval  je slikar Jože Marinč. Zelo sem  zabaval. Na koncu smo jedli pico. Pojedel sem veliko kosov.
DANIJEL MOREŠE: Narisal sem drevo, rožo, kita, jadrnico, srce, sonce. Slikal sem rad. Sem se tudi umazal in poslikal po obleki.
SVETLANA ŽIVANOVIČ: Bilo mi je všeč slikanje po zidani škarpi. Narisala sem drevo, grozdje, deklico.
ANA KALIŠEK: Risali smo na steno. Bilo je dobro. Jedli smo dobro pico.

Objavil: Amadej Prah

Fotografije: POSLIKAVA ZIDU



Ni komentarjev:

Objavite komentar