sreda, 06. november 2013

Tehniški dan (delamo papir)

Danes, 6.11.2013, smo imeli učenci 6. in 7. razreda tehniški dan. Bilo je lepo. Spoznali smo, kako se izdeluje papir. Najboljše mi je bilo, ko smo mešali papir. Papir smo trgali tudi na koščke. Anja 
Danes sem se naučil, kako se naredi papir. Namočili smo star  papir, ga zmleli v mešalniku, zajeli papirno kašo s sitom, nato smo ga stisnili v preši. Sušili smo na zraku, nato pa v stroju za sušenje.Bilo mi je najbolj všeč delo na situ. Jutri imam rojstni dan star bom 14 let. Erion
Danes mi je bilo najbolj všeč, ko sem lahko stisnila papir v stiskalnico. Alenka
Najbolj mi je bila všeč izdelava papirja. Zelo sem bila vesela, ker ni manjkala moja najboljša prijateljica Maruša. To je bil zabaven tehniški dan, tako kot  prejšnji, z urejanjem vrta. Jasminka 6. a
Najbolj mi je bilo všeč, ko smo izdelovali ročno papir. Spet sem se naučila nekaj novega in zanimivega, iz tega papirja bomo izdelali knjižico receptov. Marina 
Moral sem prositi za elektriko 'priključil sem mešalec za papir in smo spoznali,kako se dela papir. Najbolj mi je bilo všeč, ko sem  priključeval  elektriko. Amadej
Delali smo iz starega paperja novi  papir. Rabili smo mešalec, polivinil, pečico, stiskalnico, vodo, itd. To delo mi je bilo preprosto, ampak je bilo zaminivo. Aleksander
Danes smo imeli tehniški dan in smo izdelovali papir. Najbolj mi je bilo všeč  izdelava papirja. Zelo sem bila vesela, ko je bila z mano najboljša prijateljica Jasminka. To je bil zabaven tehniški dan. Maruša 6.a
Naučil sem se, kako se naredi nov papir, ki smo ga danes izdelali. Najprej smo dali notri  sluzaste snovi in se pogovarjali, kako ga bomo naredili. Potrebovali smo sito,eno veliko posodo, vanjo smo dali snovi in v stroj za sušenje. Preden smo dali v stroj, smo najprej stisnili in dali stran od klobučevine. Novi papir smo pa izdelali iz stroja papirja in iz vode. Za izdelavo starega papirja v novega smo uporabili mešalnik, ki smo vse zmešali in dali tisto veliko posodo in tako bomo kmalu končali. Ta dan je bil zanimiv in malo drugačen od ostalih šolskih. Rok
Najboljše je bilo, ko smo papir namočili in ga z mešalnikom sekljali. Nato smo dodali eno žlico kaolina, zajemali s sitom in dali na klobučevino. Stisnili smo s stiskalnico in dali sušit v pečico. Ta papir bomo uporabili za našo knjigo receptov. Arlind
Več fotografij: Delamo papir

1 komentar:

  1. Bilo je zelo dobro tudi teško in smo naredili veliko listov
    Amade Prah 6.r

    OdgovoriIzbriši