ponedeljek, 24. februar 2014

DRUŽI NAS GLASBA IN IGRA


V četrtek, 20.2. so nas obiskali učenci 2.a razreda OŠ Leskovec pri Krškem. Prišli so s kombijem, mi pa smo jih pričakali v razredu. Ponudili smo jim čaj in naša domača jabolka. Najprej smo se posedli v krog in vsak se je predstavil, potem pa je njihova učiteljica Klavdija pokazala zabavne glasbene igrice. Zaigrala je na kitaro, mi pa smo zapeli in zaplesali. Najboljše pa je bilo na koncu, ko smo se lahko skupaj igrali s kockami.
Všeč nam je bilo:
PIJA: Peli smo.
AMADEJ: Všeč mi je bilo, ker so prišli fantje in punce.
LUKA: Vesel sem, ker je prišel Žak, moj sosed.
DEJAN: Dobro je bilo, ker smo plesali.
MIJA: Rada sem se igrali.

Kaj je bilo všeč našim gostom, si lahko ogledate v fotogaleriji:
http://www.os-m-rostoharja-krsko.si/galerija/index.php?spgmGal=Fotogalerija_2013_14/Obisk_ucencev_OS_Leskovec


Obiska smo zelo veseli, zato smo se že dogovorili, da tudi mi obiščemo učence 2.a razreda.

                                                                                                                   Učenci 1., 2. in 3. razreda

Ni komentarjev:

Objavite komentar