sreda, 05. marec 2014

Maškare v šoli

V šoli smo imeli maškare. Ob 10.00 smo imeli pustno rajanje v telovadnici. Prišli so učenci iz vseh razredov .
Jaz sem bila zdravnica. Najbolj mi je bila všeč maska pika nogavička. Zaplesali smo tudi kavbojski ples in pesem Čokolada. Za malico smo jedli krofe in pili čokoladno mleko. Imeli smo tudi igro, kje se je predstavila vsaka maska in še igro veleslalom, kjer smo mogli pobirati bonbone. Anja

 
Bil sem vampir. Všeč mi je bila zabava v šoli in sem se zelo zabaval. Z Aleksandrom in Amadejom smo se lovili za moder balon. Hodil sem od hiše do hiše in sem dobil denarja, sladkarije in krofe. Potem sem pa še bil na loteriji in sem dobil srečko za 2 evra. Najedel sem se krofov.  Arlind 


Na pustu je bilo lepo. Jedli smo bombone. Vsak je bil drugačen. Jaz sem bil Škof. Vsi smo se zabavali igrali smo se igre. Metali smo balone v zrak in smo plesali.  Zabavo smo imeli v telovadnici. Amadej Prah

Pustno rajanje mi je bilo všeč. Zelo sem uživala ob plesu. Za malico smo jedli krofe. Zanimivo mi je bilo,ko smo tekmovali,kdo bo ujel največ  bombonov. Zabavali smo se od 10h do 11h. Doma pa sem vedela,da bom vsaj nekaj za maškare. Za pusta sem bila kraljična. Doma sem tudi jedla krof. S pustom pa smo pregnali zimo,zato pa je pust tako zabaven. Vesela sem,da smo pregnali zimo. Pust je zabaven zato,da bodo otroci za preganjanje zime veseli. Danes pa ne bo več pusta hrusta. Lansko leto sem bila za pusta princeska. In ta kostum,ki sem ga lani nosila je bil že od tretjega razreda naprej. Zdaj pa sem dobila nov kostum. Jasminka
 
Za pust sem se oblekel v nindžo. V šoli smo imeli pustno zabavo v telovadnici.
V telovadnici smo imeli igre. Aleksander


V torek 4.3. 2014 smo, se v telovadnici, zbrale različne maškare. Jaz, in Anja, smo bile zdravnice. Za malico, smo jedli krofe, doma sem, se tudi najedla krofov. V telovadnici, smo plesali, se smejali, zabavali, in hecali, in bili dobre volje. Najbolj, mi je bilo všeč, ko smo plesali. Plesala, sem z Anjo, Sašo, in Jasminko. Igrali, smo se igro veleslalom. Vsaka skupina, se je postavila v vrsto, in smo eden, po eden tekli, do bombonov, vsak, je dobil, en bombon. Ta igra, mi je bila zelo, zelo, zelo, in zelo všeč, bila, je tudi zelo zanimiva igra. Saša, je bila čarovnica, in je imela, zelo lep kostum. Anja, je imela, tudi zelo lep kostum, in drugi, seveda. Bilo, je res zabavno, in zanimivo. Z Anjo smo, komaj čakale, da se pust v telovadnici začne in, ko smo prišli v telovadnico, smo bile z Anjo, zelo, zelo, navdušene. Tudi, slikale, smo se: Anja, jaz, in Svetlana, da bi imele, en lep, spomin, na pust. Bilo, je super, super, res, je bilo super, to je bil, najlepši pust. Najbolj, mi je bila všeč maska, od učiteljice Maše, ki je bila punčka.
Maruša 6.r

Poglejte si več fotografi na fotogalerij:
pust 2014 

Ni komentarjev:

Objavite komentar