ponedeljek, 09. junij 2014

ZAKLJUČEK BRALNE ZNAČKE


gal/Fotogalerija_2013_14/Zaklju__ek_bralne_zna__ke/_MG_5423_800x533.jpgV petek, 6. 6. 2014, nas je ob zaključku bralne značke obiskal pisatelj Franci Rogač. Prireditev je potekala v šolski knjižnici v dveh skupinah. Učencem od 6. do 9. razreda je povedal veliko zanimivega o svojem življenju, ki ga je opisal v svoji knjigi Ključ brezdomca. Učenci od 1. do 5. razreda so poslušali pripovedovanje njegovih pravljic. Na koncu je učencem – pridnim bralcem obeh skupin podelil bralne značke – priznanja in priponke. Učencem je dal tudi nasvet: berite, berite in še enkrat berite. Po končanem nastopu smo se učenci zahvalili za obisk z željo, da se še kdaj vidimo.
 Napisala  Kristina Hribar, mentorica BZ

Kaj je bilo učencem 6. Razreda najbolj všeč?
Najbolj mi je bilo všeč , ko je Franci Rogač pripovedoval zgodbo o sebi.  Zapomnil sem si, da je velikokrat padel razred a se je potem nazaj popravil.  Je pisatelj.AMADEJ
Všeč mi je bilo, ko je govoril zgodbo o sebi.  Zapomnil sem s,i da je izpadel iz šole pa da mu je dala ena učiteljica še eno možnost. ALEKSANDER
gal/Fotogalerija_2013_14/Zaklju__ek_bralne_zna__ke/_MG_5419_800x533.jpgSpomnim se, da je povedal da je bil pijan in da se je družil s prijatelji, ki so imeli irokezo. Hotel je biti moderen. Vpisal se je na šolo, kjer so mu dali samo še eno možnost, da ostane . Šolo je končal. JASMINKA
Najbolj sem si zapomnil, da so ga pretepli in da je imel veliko irokezo. Dobil je še eno možnost, da konča šolo in jo je končal. Prebral je veliko knjig in nam naročil, da moramo vsi veliko brati.
Najbolj sem si zapomnila, ko je povedal zgodbo o svojem življenju. Hodil je na gimnazijo. MARUŠA

Zanimiva mi je bila njegova zgodba. Pil je in imel na glavi  irokezo. Družil se je s pankerji in pobegnil od doma za eno leto. Velikokrat je padel letnik a je nato šolo končal. Oče ga je tepel. Hotel se je popravit in je šel nazaj v šolo. Zdaj piše knjige. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar