sreda, 13. maj 2015

NA TRŠKI GORI PRI KONJIH


Danes 13.maja 2015 smo bili na Trški gori pri konjih. Tam smo krtačili konja in ga božali in smo tudi pobožali konja od  učiteljice Ide in smo jih jahali. S  konjem smo se imeli zelo lepo dobili smo  vodo, napolitanke in smokije jaz sem se gor peljal z učenci z šolskim kombijem. Konju je bilo ime Bibo Mono in Tarso in kuža je bil zelo lep.  Imeli smo se zelo lepo.

NAPISAL TOMAŽ    
 

KO SMO PRIŠLI NAS JE ROK POSTEGEV Z  SMOKIJEM IN Z SOKOM- ROMANI IN MENI JE SKUHAL KAVO. POTEM  SMO  JAHALI. POTEM SEM SLA PITI KAVO NA  TERASO IN NA  SMOKI IN POLITAKE.    NA TRSKO GORO SMO ŠLI PEŠ  IN POTEM SMO JAHALI IN SEM KONJA POBOŽALA- PA  ANIJA IMA PSA.   IMA LEPO TERASO IN LEPE STOLE.  POTEM SO KONJI  ŠLI NA PAŠO. MI PA NAZAJ V ŠOLO. LEPO MI JE BILO.
PETRA


Ni komentarjev:

Objavite komentar