petek, 10. junij 2016

PLAVANJE V ČATEŠKIH TOPLICAH

V petek, 10. 6. 2016, smo izvedli še zadnji športni dan v tem šolskem letu. 
 Z avtobusom smo se odpeljali v Terme Čatež, kjer smo prosto plavali, surfali po deročih brzicah, se spuščali po manjših in velikih toboganih, se igrali gusarje na gusarski ladji, se tunkali, skratka uživali v prijetni vodi in aktivnostih, ki jih nudijo Terme.
                                                                                                                            Pavel Pirc, učitelj
MIJA: Danes mi je bil všeč bazen in vodni tobogan. Bilo mi je všeč in tudi zabavno je bilo.Danes sem bila prvič v Čateških toplicah.

MARTIN: Danes mi je bilo všeč, kako smo se kopali in skakali v vodo. Šli smo na tobogan, ki je bil barven in zabaven. Voda je bila topla in odlična za kopanje.

JASMINKA: Današnji dan je bil  zelo zabaven v Čateških toplicah.Spuščali smo se na vodnih toboganih. Voda je bila topla, v nekaterih manjših bazenih pa celo malo vroča. To je bil zadnji športni dan v tem šolskem letu. V enem od bazenov je bilo tako, kot da bi bil na morju. Na začetku je bila voda zelo nizka nato pa čedalje globlja. Vse mi je bilo enako všeč. Športnega dneva so se odeležili skoraj vsi učenci na šoli. Nekateri naši sošolci so bili proti koncu kaznovani zaradi neupoštevanja pravil v bazenu.

DEJAN: Danes je bilo lepo. Najbolj mi je bil všeč zelen tobogan na katerem smo se zelo hitro spuščali.Voda je bila topla in primerna za kopanje. Bil sem tudi na tubi. Danes sem bil prvič v Čateških toplicah. Takšen športni dan je bil super.

 JOŽE:  Najbolj mi je bil všeč zeleni tobogan. Imel  sem s lepo z učiteljem Pavlom.

DAVID Š.: Na bazenu sem se imel lepo. Bil sem na toboganu. Prvič sem bil v Čatežu. Znam plavati.
ANJA: Bili smo v Čatežu . Bilo je lepo. Spuščali smo se po toboganu.  Prvič sem bila v Čatežu.
ANA:  Kopali smo se v bazenu. Spuščali smo se po toboganu. Hitro sem se odpeljala po toboganu . Tunkali  smo se .
ALEKSANDER:  Bil sem štirikrat na Čatežu. Bilo mi  je všeč.
SVETLANA:  Danes sem bila prvič v Čatežu. Najbolj mi j bilo všeč,ko so bili valovi . Najbolj  mi je bilo smešno , ko smo bili na zelenem  toboganu. Vse mi je bilo všeč . Ta športni dan mi je bil odličen.
ARLIND: Bilo je lepo, ampak imeli smo premalo časa. Vse mi je bilo všeč, najbolj pa zeleni tobogan.
TANJA:  Peljala sem se z gusarsko ladjo. Po gusarski ladji so imeli tobogane. Plavala sem z rokavčki. A poznaš rokavčke? Malo sem se kopala, potem sem šla na sladoled.


VEČ FOTOGRAFIJ :TERME ČATEŽ 

Prispevali: Anja, Arlind, Jasminka 

Ni komentarjev:

Objavite komentar