sreda, 15. junij 2016

Šola v naravi OŠ NIS - Nerezine 3.dan

Danes  sem našla veliko školjk. Gledanje pod vodo je zelo zanimivo in super , ker vidiš vse kaj je na dnu morja. Plavali smo iz enega pomola na drugi pomol. Jutri gremo na Televrin. Morje je zelo toplo. SVETLANA

Danes smo se  kopali  v vodi. Kosilo je bilo zelo odlično , jutro smo morali vsi pospravili svojo posteljo.    Veliko  se igramo. Se med seboj družimo. Lepo vas vse  pozdravljam………… ANA

Danes smo se zjutraj vstali in odšli na jutranjo telovadbo. Pri telovadbi smo se igrali košarko,in štiri v vrsto. Potem sva z Valmirjem  pripravila malico. Po malici smo se z ladjico odpeljali v Osor, videli smo žličkarje in izkopane okostnjake. Potem smo se vrnili na kosilo. Po kosilu smo šli na plažo, najprej smo odšli plavati. Potem smo najdli mrtvega raka. Potem smo prepričal učitelja da se naj gre z nami potapljati. Potem smo odšli v vodo s pomola in se začeli potapljati. Učitelj je našel lepe školjke v globini 3,50m pod vodo in je rekel da je bila zelo hladna voda. Potem smo odšli na kopno in se posušili. Potem smo šli zadnjič v vodo. Na koncu smo se še posušili in preoblekli kopalke in odšli v hiško. KLEMEN

Danes 15.6.2016 smo se zbudili in odšli na telovadbo. Vadili košarko. Po telovadbi smo šli na zajterg jedli smo namaze in paštete. Po zajtergu smo šli v hiške in smo  pospravljali postelje   se spočili. Po počitku smo šli na plažo in pustili brisače in šli na ljadjico. Šli smo na otok osor videli smo mesto in rimljanske ostanke in zidove in arhologe in smo šli nazaj proti ljadjici zabavo je bilo in uživali v lepem vremenu ko smo prišli nazaj v mesto smo šli proti hiški in šli na plažo kopati plavali smo kravelj in prstno po kopanju smo šli nazaj proti hiški in odšli na večerjo po večerji smo šli v hiško in pisali na blog in pisali razglednice. MARTIN

Zbudilo nas je vetrovno jutro, ki pa se je kmalu umirilo in pretvorilo v prelep dan. Jutranja telovadba je bila tokrat namenjena elementom košarke. Po zajtrku nas je ladjica Krško odpeljala na Osor, kjer smo si ogledali njegove znamenitosti. Po obilnem kosilu smo se nekoliko prej odpravili na plažo, kjer smo vadili vzdržljivostno plavanje. Prav vsi smo uspeli preplavali 300m (na globini) – v obe smeri. Nekateri pa smo se podali še 200m dlje. Po večerji smo se preizkusili še v hoji po vrvi – slackline. Napisali pa smo tudi nekaj razglednic svojim najdražjim. Jutri nas čaka naporen dan, zato že pridno hrkamo v svojih posteljah.   PAVEL